.- 6 Augusti

hej!

Ja, nu har man vart hem till mamma och pappa.
vi var där i 4 dagar eller nej, från torsdag - tisdag ..
ja, jag vet inte hur länge det blir. ;o
Men i alla fall så har jag vart i stugan och till jokkmokk.
men jag har även varit till lauker och hälsat på richard!
Det var så himla kul att se honom igen, jag saknar honom ibland.
hans bullar och hans gamla hus.

Sen så har vi hunnit vara på nolia och kollat.
det är en mässa för dom som inte vet det.
det är en av sveriges största. ;>
Jag hittade ett par vantar där + att jag hittade värsta städmeldlet!
Jag är skit nöjd över det!

Idag har det regnat och varit sol om varannat.
Så jag har fikat på dagen med marcus.
det var trevligt.
sen så har jag varit hemma och testat medlet.
det var kungt!
jag ska lätt ha det förevigt!
hahahha. men jag är inte klar på långa vägar.
sen hemma hos mamma så fick vi en massa gardiner.
jag fick välja helt sjäv.
och de ska jag byta till sen :D

Och så fick vi ett lakan som ser ut som en skog som min mormor har sytt!
det var helt underbart det med.
det har inte flyttat sig en millimeter på hela natten, och jag en människa
som verkligen kan göra så att lakanet rör sig.
men det ligger pall.
jag är skit nöjd!
och så har jag bytt sängkläderna med, till siden ;>
-MYS!

Sen måste jag nästan ner på ica och handla.
har ju ingen mat hemma.
det är lite jobbigt. man vill ju inte svälta heller! ;>
och imorgon ska jga på stan med sofia!
fy fan vad jag har saknat henne.
hon är så jävla underbar! <3
- Sofia, jag älskar dig!

Aja, ska fortsätta nu!
Ha det bäst!
take care!
PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0