.- 4 Augusti

Godkväll!
jag har inte haft tid att skriva så mycket nu.
jag och marcus är hemma hos mami och papi.
vi har vart till stugan och soit där + att vi hälsat på ella.
och dom söta jokkmokkarna Lena & Robet + barnen!
- dom är så jekla söta!

Sen ida så har vi varit hos richard.
ha är så himla söt och snäll.
där fikae vi och var trevliga ett tag,
sen då jag och marcus skulle fara, fick jag 1000 kr!
jag är helt överlycklig!
- tack, du gjorde mitt lov helt underbart.

N ikvällär jag med morgan, och ska kanske träffa hanna och gangster sen!
om jag inte blir för trött, jag är redan död! ;/
men vi kollar på jerry springer!
- HAHAHAHA

Imorgon blir det olia och hälsa på broer min!
Sen bilr det hem till hudiksvall igen!
jag blir så lycklig!
Men nu ska jag vara social!

PUSSEY!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0