.- 31 Augusti

Grattis till beaälskling & sandra som fyller år idag!
Hoppas att ni får en kanon dag! ;>

igår vart det en sen kväll, jag gick och la mig kl ett.
det är inte normalt.
inte för att vara mig.
och ja, jag var en massa rädd att någon skulle komma och äta upp mig ;S
men jag somnade till sist.

jag hyrde film på marias med.
jag är ganska duktig.
dock sög filmen balla, (bratz hette den ..)
inte värd att hyra det minsta.

sen pratade jag med min pappa, och han tyckte att det var
bra att jag ska prata med magnus då jag blir frisk.
för man ska inte bete sig så.
han är helt pantad.
okej, jag blir inte rädd för honom, men kanske dom som är nya,
som börjar ettan, kul med en lärare som blir arg
då man är sjuk, som man inte kan rå för ..

sen såg jag en massa greys igår.
det är ett bra sätt att somna på. jag känner mig lix trygg.
det är konstigt. men så är det.
ska kolla ännu mer sen ;b

undrar vad jag och marcus ska äta idag.
igår vart det kött& pommes.
det var gott! :>
men aja, idag vet jag inte.
jag vill ha tacos!

jag hatar vattkoppor.
då vissa försvinner och man blir glad att man kanske kan gå på skolan i veckan
så kommer det fittmånga nya.
jag vill verkligen inte ha det här.
förbannat.

och du Sofia?
- APA SNYGGA BILAR! ;>
jag saknar dig & älskar dig.
hoppas du vet det, och om du behöver nått, kom till mig då! <3

ska åka ner med filmen nu snart.
ska bara kolla hur mycket pengar jag har ..
PUSSEY!

Kommentarer
Postat av: Fiia

Klart jag vet det gumman! (: Hoppas verkligen att du ska bli frisk snart igen, inget är sig likt utan dig /: Älskar dig <3

2008-08-31 @ 21:53:54
URL: http://fiia90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0