.- 29 Augusti

Godmorgon!

fast idag är den inte så bra.
jag har kanske vattkoppor och det har kommit några till bara i natt.
jag har på benen mest, men även i nacken, på armen 2 st.
och på ett finger. och en i armhålan :/

Men jag hoppas över min ghud att det inte är det.
jag ska ju ge gärnet i skolan, så det börjar ju inte bra om man blir sjuk.
jag tror inte att min mentor vart så glad heller,
men jag kan ju inte rå för det.

aja, igår så åkte jga hem, sen gjorde vi mat och så.
Monica och bea kom och åt med oss,
fast dom hademed sig sin egen mat ;b
hihi.
och då kollade monica på mina prickar och sa att det var vattkoppor.
sen ringde jag Hanna som i sin tur ringde Kikka.
och hon trodde också att det var det.

och ja, jag har redan haft det en gång då jag var liten.
eller ja, jag gick i 7:an.
och jag hade bara 4-5 koppor då.
och har man så lite första gången kan man få det igen.
och det går ju tydligen det här i harmånger och så.

men jag har ringt hälsocentralen nu,
och dom skulle ringa upp mig 08,40.
så jag hoppas att jag bara kan få gå ner dit en snabbis och kolla
om det är det eller inte.
för annars ska jag ju åka till skolan och stå i cafe!
Det har jag faktikst längtat till! :>

marcus sover och igår såg vi världens vidrigaste film tror jag ;s
den hette Godsend.
en riktigt skräckfilm. till slut vågade jag inte se nått mer,
så jag och Tess gick ut och kollade på svamp x)
Och sen fick marcus berätta vad som hände.
fast jag fattade inte så mycket av det ;p

på söndag fyller Bea & Sandra år.
jag hoppas att jag kan komma och gratta er, att jag inte är sjuk!
Men är det så så får jag väl uppvakta er en annan gång.
Men jag vill inte vara sjuk ;/
SKIT!

Ska bara slappa idag i alla fall, har ju som inte ork till någonting annat.
men men, kanske kommer en blogg till om hur det går på hc.
jag  hoppas att det ska gå det bästa!
- allså att jag inte är sjuk!

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0