.- 28 Augusti

Idag så har man vart ett riktigt snille.
inte för att jag vet varför precis, men ändå.

Skolan i dag cokså det är faktikst himl kul.
man får träffa sofia varje dag och man får träffa brudarna.
Sen åkte jag och sofia ner på stan och träffade Sandra ;>
det var himla trevligt.
jag hoppas att det händer nått på söndag! (;

Och då vart vi ju hungriga så att vi åkte på
nått ställe vid vattnet och åt buffe!
-ÅÅÅH, min herre!
det var så himla nice mat.
och jag kommer inte att orka äta mer i mitt liv känns det som!
Hahaha.

sen skulle vi på elvis, men jag orkade inte.
jag ville bara hem.
hem och låta tårarna komma.
det är jobbigt att ha det så här.
men jag försöker verkligen i alla fall.
och skoldagarna går ju bra.
men idag var det en bryta ihop dag.

- förlåt sofia.
det var inte meningen att svika dig.
men jag kommer att göra det bra gumman!
Och imorgon ska vi stå i cafet.
vi ska rocka! <3


Sen ikväll har jag ingen aning om vad jag ska göra.
eller jo, beställa saker uti oriflame.
men jag tror att jag ska kolla om någon lärare vill köpa först imorgon
och kanske cafetanten Irja vill ha ;>
Sen imorgon ska jag beställa.
men jag har inte en aning om vad jag ska göra annars.
tvätta kanske, och städa till lite här.
Mysa med gubben kanske?

Aja, jag ska snart gå och sova middag.
det behövs vekrligen nu.
jag är så himla slut!
Men idag fick jag veta min studieplan,
och jag har förmycket poäng, FETT NICE!
jag har trott att jag haft alldeles för lite.
jag blev asa nöjd!

+ att jag fått mitt schema idag.
det var inte så himla dåligt.
jag är nöjd över det också.
detta år ska jag verkligen ge gärnet!
JAG SKA VINNA & JAG OCH SOFIA SKA BLI MILJONÄRER! :D

sen regnade det som fan då jag kom till harmånger nu.
fett tråkigt, och jag som skulle på banken och stoppa i pengar
på mitt konto, jag var sjöblöt då ag kom in där.
men det gick bra och jag fixade det ;>
Sen ica en snabbis och kolla om dom hade nått kul.
sen gick jag hem i det fett dåliga vädret.

och då man kommer hemmöts man av det bästa som finns.
en som verkligen uppskattar en, och som ger en en puss så fort man kommer hem.
som verkligen visar att man betyder nått.
man kan prata med den om vad som helst, och den säger aldrig till någon.
jag älskar verkligen det.
jag älskar dig Tess! :*

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0