.- 27 Augusti

godkväll!

igår var det en himla lång dag, hem från skolan, var hemma klockan två.
jag var så himla trött så att jag sov middag,
vi skulle ju åka till umeå med mammas hund vid klockan 3.
men marcus kom inte hem i tid.
och jag vart så himla irriterad, men det visade sig att polisen
hade tagit honom och gjort en "flygande besiktning"
så att han fick kör förbud.
BAJS!

men det löste sig ju till sist och allting vart bra.
vi kom oss till umeå och träffade mamma & pappa.
det var kul!
Vi åt på max och surrade.
och min mamma blev verkligen lycklig över hunden.
det var helt underbart att se.
Sen fick jag pengar till en räkning
och min symaskin + en deo för min var slut.

sen åkte vi hemåt. jobbigt värre.
men allting slutade då i alla fall gott och bra!

skolan idag då, det har varit en massa tungt.
och jag är verkligen trött, har inte sovit någonting än.
och klockan är snart kvart i 5.
snart ska vi ju åka på texas.
Det som marcus lovat mig i fjol i april.
men bättre sent än aldrig. :>

Jag har verkligen gjort mig fin nu.
jag har en svart klänning som sitter perfekt på mig just nu.
röda naglar, fin frisyr och vackert sminkad.
jag är väldigt nöjd, samt att jag har på mig en sjal som min mamma har gjort.
jag är verkligen stolt.
jag känner mig snygg, och det är inte ofta det händer.
men idag så!

jag har aldrig vart på texas men jag hoppas att det är lika bra som alla säger.
för ja börjar verkligen bli vrål hungrig!
hahaha, och vi ska se hur marcus ser ut nu då han klätt sig med!
sen har vi städat ur bjlrns bil med på hundhår.
det var så snällt av honom att vi fick låna bilden igår.
TACK!
(fast den var ju grymt dyr att köra!)

aja, jag ska kolla vidare och läsa lite bloggar.
men vi får höras nått!

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0