.- 25 Augusti

Weei, idag så började skolan.
det var en himla skön känsla på något sätt.
det var kul att se alla igen, och det var kul att ha nått att göra.
Sofia och jag var med varandra hela dagen.
Hon är bäst, min bby! :*

Då vi var klar på skolan hade fixat busskort och allting
så åkte jag och fiia ner på stan och käkade på jambo.
det var mumma.
Sen så satt vi bara och pratade en massa.
och det var himla skönt.

"du vet att jag alltid finns här.
det är bara att höra av dig till mig.
jag kommer på en gång, och hemma hos
oss är du alltid välkommen.
jag älskar dig :* <3"

- du vet vem du är!

Nå nu så sover marcus, på bussen hem pratade jag med victoria.
det var också trevligt.
har ju inte träffat henne nått på hela sommaren.
det måste vi bli bättre på!
Jag vill förändra världen.
eller i alla fall göra någonting stort och bra.

ja, som sagt så sover marcus, och jag hara tråkigt.
jag har varit ute med hundarna och rastat dom.
och jag skulle vilja veta hur det gick för min broder idag ..
han börjar ju 1:an han idag i Piteå.
Men jag tror att det gick hur bra som helst!
- han är söt! :')

Sen ikväll vet jag inte vad vi ska göra.
men säkert som vanligt ingenting.
det brukar ju bli så.
Det är tråkigt. jag måste fatta ett beslut nu ..
och det är viktigt och kanske inte roligt.
men det måste göras.

imorgon blir det skola och sen umeå och lämna hunden!
Mamma har ju köpt en som vi har hemma hos oss nu.
Han är jätte söt, min mamma kommer att bli lycklig!

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0