.- 24 Augusti

goddag!

Idag är det verkligen en god dag.
Det är då i alla fall sol. och då ska man inte klaga.
Igår var det en rolig kväll.
Dennis kom hit och käkade med oss och surrade.
det var himla mys och kul att han ville hälsa på :>

Sen åkte han med marcus då han skulle till jobbet.
så då vart jag ensam, men inte så länge.
för Sen kom Bella & Reino och hälsade på mig :D
Och det var verkligen kul.
dock varade inte det länge heller, dom lämnade av mammas
hund som hon har köpt av Bella.
och han är så jäkla söt!

Efter det skulle jag tapetsera, men jag tror inte riiktigt att limmet var som det ska.
så jag ska fråga marcus sen. ;>
Kanske hinner med det sen idag istället.
Dock så måste det bli en tidig kväll!
Annars orkar man ju inte upp imorgon.

Imorgon börjar ju skolan.
det känns verkligen bra.
jag har saknat att ha någonting att göra på dagarna.
så det ska bli skönt.
och jag har ju hunnit med en massa saker i sommar med!

Dock saknar jag Peter & Morgan.
Jag hoppas att vi ska ses mer det här året än förra.
om inte annat ska jag då åka till dom och tvinga dom att leka! :D
- Hahaha.

Sen kl halv tre ska jag ge marcus frulle på sängen.
men nu ska jag röka och ringa mamma!
PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0