.- 23 Augusti

nu så har man äntligen klivit upp :)
jagkänner mig faktiskt ganska duktig, skolan börjar ju snart.
man måste ju börja någon gång.
men problemet är ju att man inte är trött på kvällarna :/

idag ska jag åka och handla,
hämta mammas hund, och bjuda på middag.
eller jag har frågat dom om dom vill komma,
men dom har inte gett något direkt svar än.
men jag hoppas verkligen att dom kommer.

Den ska jag städa till här lite, och så.
det gick faktiskt bra att sova igår.
jag startade grey's säsong 1 och somnade sen bums.
vaknade vid fyra av att tess ville gå ut.
men det gör inget, för hon är så himla söt ändå ;)

katt jäveln kommer att väcka marcus,
och då ska han vara snabb undan,
annars stryper väl marcus honom ..
och jag försöker verkligen vara så tyst som möjligt.
men det är inte lätt då satan själv lever om som nått monster. x)

och som sagt, min mamma har köpt en hund. :D
och jag är så glad för hennes skull, han är
både snäll och en massa söt.
vi ska bara fundera nu på hur vi ska få hem han till mamma.
men det ska ju gå att lösa.
marcus kan ju köra upp den men det vill dom inte ..

Aja, jga ska ut och röka nu!
sen duschen!
PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0