.- 21 Augusti

Goddag. :S

Eller speciellt god är den inte.
vi vaknade av åskan.
och det var väl tur i sin tur.
men det är ju så himla läskigt.

Marcus åkte iväg till Jobbet på ett möte,
och jag stannade hemma, och det var ju otur
för mig för precis så han hade åkt så brakade ju helvetet lös.
åska och blixtrar som inte var att leka med.

Men jag ochTess klarade oss utmärkt i alla fall.
jag känner mig nöjd över mig själv att jag klarade av det :)
Idag ska vi se om vi får någonting gjort i lillrummet.
tapetsering är ju på g, så vi kan bara hoppas!

Och i helgen ska vi kanske ha middag hemma hos oss.
eller jag har bjudit hit Dennis och Sandra.
Hoppas bar att dom kan komma!
Jag skulle behöva lite sällskap nu då marcus ska jobba helg nätter.
- Igen! :/

Tack Hanna för alla ord och tips du ger mig.
du är underbar!

Och någon dag ska vi åka till anders och eva.
vi måste ju kolla hur dom fick det där i huset nu.
Men jag tror att det vart bra tillslut.
bara alla kartongerna kommer bort! :D

Och ja, nu ska jag inte göra någonting alls.
Känns som att jag bara vill sova bort dagen.
Jag är trött.
Men det går inte, jag ska nog laga mat idag.
- lax med ost täcke.
hoppas att marcus gillar det.
men han gillar ju det mesta.
så varför skulle han inte gilla det här?

städa till här sen också.
det behövs.
Hundhår och katthår överallt.
Men det är så att ha djur!
Det är inte alltid lätt ;)

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0