.- 19 Augusti

ska alldeles strax börja att städa.
dock så har jag ju inte så mycket för mig.
Joel åker hem snart, och det ska bli tråkigt! ;/

Men skolan börjar snart. Hoppas verkligen att det blir bättre då!
Det gör jag verkligen!
Sen idag har vi handlat + tvättat.

Marcus är på jobbet oh det är lite jobbigt.
men han är snäll, och jag gillar verkligen honom.
men jag vet inte .. ibland känns allting så himla bra, och sen vänder det.
men det måste ju vara för att jag mår som jag mår ;/

Jag saknar sofia en massa.
men snart kommer vi att ses varje dag!
och det ska bli för underbart!

Ikväll ska vi åka till Dennis och Sandra.
eller jag hoppas på der i alla fall.
jag saknar dom.
men dom har ju deras liv.
men jag vill bara ha alla mina nära och kära nära mig!

Och JOHANNAÄLSKLING!
- jag älskar dig. och hoppar du hoppar jag.
- det ska du fan veta!

Ny Pixbox!
Missforsberg!
BLI VÄN!! :D

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0