.- 18 Augusti

hej!
 
Idag så har man vart himla morgon pigg.
vaknade kl halv 11 typ.
och då klev man upp och gjorde sig klar med broder
och sen åkte jag in till stan ;>
det var himla nice.

jag köpte färg, deo, hårspray, och två stycken saker
som man har i håret för att hela det.
och ett av dom luktade choklad.
jag är ju typ doft tokig.

joel handlade en tröja som verkligen var snygg.
och om jag hade pengar skulle jag
köpt en lika till marcus med.
men nu hade jag inte det :/

idag är det Mattias födelsedag med.
och vi ska dit och fika nu snart.
marcus åkte bara till sin farmor en snabbis först.

satt ..
ikväll ska vi väl inte göra nått som vanligt.
det är så himla tråkigt.
men igår var vi ner och kollade på havet.
och FYFAN vad det blåste.
vi filmade med telefonerna.
det ver helt sjukt :s

det känns lite bättre nu..
men jag vet inte om det kommer att gå.
inte om det kommer att gå som jag vill.

jag är ledsen.
förlåt.

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0