.- 17 Augusti

hej!

ja, i fredags så hjälpte vi anders och eva att flytta.
det var kul och ett gulligt hus och så.
men det vart ganska sent.
jag tror att man ska flytta på dagen och inte börja halv 7 på kvällen ..


och igår på dagen var vi på en marknad i sundsvall.
det var kul att hitta på någonting i alla fall :D
jag hittade 6 st trosor för 100 :-
Jag har blivit hon som verkligen fyndar ;>
och så klart kulor till tungan!
MYYS!

Och igår kväll var vi ju på kräftskiva.
det var hilma la nice ^^
Det var en massa skratt och man har nästan ont i magen idag x)
hahaha.

Dock så vart det nog lite för mycket för Min pojkvän & broder ..
dom är typ döende idag, eller inte nu.
men dom var det på morgonen då vi vankade.
tur att man har hjärna så att man kan ta det lignt ;)
hahaha.

Skojade bara.
Idag ska vi inte göra nått speciellt alls.
vi har då inga planer.
och imorgon fyller ju mattias år.
GRATTIS! :D

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0