.- 15 Augusti

god morgon!

Igår var jag och min broder i sundsvall.
vi hittade inte så mycket med lite i alla fall.
jag köpte ett par vita jeans för 29 :-
Och dom var faktiiskt snygga!
Sen hittade Joel en tröja bara :D

VI åt och vi fikade men tiden gick ändå långasmt.
vi var less och ville nog bara hem ändå.
sen kom vi hem, och marcus kom hem. han åt och vi åkte till Hanna.
Marcus skulle klippa sig och han vart så fin så.
sen så är jag försäljare i oriflame nu.
skit nice!
- HANDLA AV MIG!

och idag ska ska vi hjälpa anders och eva att flytta till deras nya hus.
det ska bli kul att se hur det verkligen ser ut och inte bara på bilderna.
sen ikväll vet jag inte mer om det händer nått ..
och imorgon är det fest hos monica och björn i deras stuga.
eller ja, kräftskiva.
dock äter varken ajg eller joel det.
men vi ska göra kött ^^
MUMS!

Idag på dagen blir det att städa upp här.
det ser inte allt för fint ut! :/
PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0