.- 13 Augusti

godmorgon!

Eller ja, inet för att man blev så glad av att kliva upp men ..
det regnar och man ser inte ens en skymt av att det skulle kunna vara bra väder ..
skit tråkigt.

igår så  var jag och bror min till stan och kollade på lite kläder.
det var trevligt.
och jag hittade en tröja som jag är jätte nöjd med!
vi ringde ner sofia också på stan.
hon behöver komma ut en sväng! :)
Och det är alltid lika kul att träffa henne!

Sen åkte vi hem och gjorde inte mycket,
vi bara slappade tills marcus kom hem.
sen handlade vi på ica och gjorde god mat!

sen fixade vi min bil, så att nu fungerar den i alla fall :D
men vi ska små fixa lite mer saker ändå.
sen besikta och kolla mer :)

idag så ska jag inte göra nått, jo börja att tapetsera
i lill rummet.
hur nu det ska gå, men jag ska då försöka i alla fall :D
min broder over då än han.
en lat mask! x)
hahaha.

Ikväll så ska vi till nått "möte" eller föreläsning som det heter
och kolla. det hette typ m-way!
det är hur man blir ekonomiskt oberoende av sina föräldrar och sånt ..
kan ju vara intressant.

Imorgon blir det sundsvall och shoppa som gäller!
inte för att ja vet om jag behöver nått ..
men det kan ju vara kul och göra nått för joels skull i alla fall.
:)

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0