.- 12 Augusti

godmorgon :)
Igår kom min lillebroder hit och det var himla mycket att göra innan!
men jag städade i alla fall hela huset.
och tvättade en massa kläder.
jag känner mig nöjd!

Sen kom han ju hit och vi hade det trevligt ett tag.
men sen så vart jag och marcus trötta.
så då gick vi i säng.
och joel gick och sov sen han också.

Idag så klev vi upp halv tio.
För att vi ska ju åka in till stan. :)
jag ska hämta ut pengar och så.
sen ska vi shoppa :)
- KUL!

Sen ikväll kanske vi drar till hanna. :)
Marcus ska klippa sig och det är ju alltid kul att se på.
Igår kom hanna hit och satte mig i arbete!
vi klippte en stor del av gräset, och hon klippte buskarna + ränsade i gången.
Det vart så fint. och jag blev så glad att hon kom
och fick ut mig att göra någonting! :D
- tack gumman. <3

Aja, ska kolla bussarna hem nu också!
PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0