.- 11 Augusti

idag så har jag vart värsta händig.
jag bar bakat chokladbollar.
5 satser med cocos på.
- mums och duktigt!

Sen så ska jag baka nå mer, muffins kanske,
och så kommer ju min broder hit sen idag/inatt.
dom åkte nyss.
så jag måste ta mig i kragen och städa lite här och där med.
sen ska jga he på ett påslakan på marcus täcke.
för det har han helt glömt bort tydligen.
hihi.

dock så känner jag min himla skabb.
men aja, jag får väl leva med det då.
det ser förändringar på mig hela tiden just nu.
mina "bantningspiller" fungerade verkligen.
jag har minskat med 5 cm runt midjan.
och jag är verkligen glad över det.

dock är det lite jobbigt med, för varje gång då jag äter nått så
är det som att allting kommer ut på en gång.
och det är verkligen inte så himla kul.
men aja, fungerar det och någon blir nöjd med mig så är det helt okej.
- :)

jag har kommit fram till att jag har verkligen försökt att duga.
att vara någon annan ändå sen jag flyttade hit.
jag vill så gärna att alla ska tycka om mig
och att ingen ska veta om mitt förflutna.
Men det går inte längre.
för jag är bara olycklig.
så old piteåhilda is back.
- snart i alla fall.
det tar ju tid ändå till att hitta tillbaka till den man är.
eller ja, det lät dumt, för ja är ju jag.

Men inte på samma sätt.
jag trivs inte med mig själv.
inte just nu.
men det ska jag ändra på, jag kan inte hålla på så här.
jag kan inte vara rädd hela tiden.
jag kan inte gråta jämt och vara deppig.
man måste ta nya tag!

aja, ska gå och fortsätta med allt till gammal musik. x)
PUSSEY!

Kommentarer
Postat av: Fiia

Jag kommer alltid älska dig, oavsett om du är den gamla eller nya hilda (:

2008-08-11 @ 15:40:53
URL: http://fiia90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0