.- 10 Augusti

Godmorgon.
nu kan jag inte sova längre.
jag gick och lade mig himla tidigt igår ändå. men jaja.
igår vart det att åka på fest och hälsa på.
Och det slutade med att dom hade valt marcus som chafför ;p

Jag träffade även mitt lyckopiller där.
och är verkligen överlycklig över det.
jag har saknat henne en jekla massa.
vi måste ta igen det vi tappat honey! :*

Så sen vart det att åka in till stan.
och sen på statoil och köpte en korv.
+ en läsk.
tack älskling!

Sen kom vi hem och såg en film. fast jag somnade så klart. ;p
men det var inte heller någon film för mig.
satt ..

idag vet jag inte vad vi ska göra nu på dagen ..
men vi ska i alla fall grilla hos lasse sen med marcus mormor.
för det vart inte i fredags.
det ska bli himla fott.
jag längtar :D

annars vet jag inte.
marcus börjar att jobba imorgon så att det blir väl en tidig kväll för honom.
men det är ju bra det så att han orkar med :)
Men han är så duktig ändå så, det ska gå bra!

min broder kommer till mig på tisdag mest troligt!
Och jag saknar han så in i helvete.
och jag hoppas verkligen att det blir!

Aja, ska smoka nu!
PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0