Helgen är nu över.

Ja denna helg är nu över.
I fredags så gjorde vi inte så himla mycket.
Mannen var och hälsade på en vän och sen kollade vi på fångarna på fortet.
Vi la oss tidigt så att vi skulle orka med trippen till Jokkmokk som vankades. 

På lördagen så klev vi upp vid 7 och packade lite mat (jag ville ha god frukost) innan vi satte oss i bilen och körde upp mot lappland.
Vi kom fram och åkte direkt till Lena & Robban där hela familjen var samlad. 
Så roligt.

Mannen drack grogg och jag drog lotten att köra, men lika glad var jag för det.

Vi gick på marknaden, shoppade lite och sedan åt vi i öltältet och de andra drack öl.
Det blev dock en tidig hemresa för oss när vädret inte var det bästa. Så obehagligt att köra när det stormade.
Men hem kom vi och skönt var det.

Vi lagade tacos som jag åt och sedan såg jag på film tills jag fick gå och lägga mig vid halv tio. Jag somnade på stört och hat sovit som en sten. Så förbannat skönt.

Idag så klev vi upp, mannen handlade frulle och vi gick och sov middag igen. 
Vaknade, klädde på oss och åkte på byn för att käka God middag på tresco.
Sedan hem, såg att det gick en bio på byn
Kollade på den och nu snart sova igen.
Skönt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0